Juan Pita Alfeirán (S. Salvador de Couzadoiro-Ortigueira)

Investigación de xenealoxías
Responder
Milcuentos
Mozo
Mozo
Contactar:

Juan Pita Alfeirán (S. Salvador de Couzadoiro-Ortigueira)

Mensaje por Milcuentos »

Juan Pita Alfeirán (Pumariño) 1607

Completando a xenealoxía que deixou X. Docampo
C. FONSECA, S.H. 371, Exp. de Pita Alfeirán [Pumariño], Juan

I XERACIÓN

Lanzarote Mexía casou con María Fernández do Cubelo e t.p.f a (veciños do lugar do Cubelo)

II XERACIÓN

Juan Pita de Pumariño que casou con Mariña Paz de Pedrosa, (veciños de San Salvador de Couzadoriro); ela filla de Andrés Freire (ou ¿Fernández?) Darea e Violante Núñez, veciños de Santa Marta de Ortigueira. "Hijosdalgo notorios". T.p.f a

III XERACIÓN

Mateo Mexía Alfeirán que casou con Catalina Fernández de San Pedro, veciños de Santa María de ¿Loyra?, filla de Alonso López de San Pedro e Mariña López, "labradores honrados e ricos" veciños de San Xiao do Ermo. Tiveron seis fillos entre os que se atopa

IV XERACIÓN

Juan Pita Alfeirán, que segundo os testigos ten uns 21-22 anos en 1607 (debeu nacer arredor de 1685-1688), foi bautizado na "capilla de San Salvador do Couzadoiro".
lamigueiro
Foreiro Maior
Foreiro Maior
Contactar:

Pita Alfeirán

Mensaje por lamigueiro »

Hola Milcuentos, co teu permiso completo os datos que tes entre interrogantes.

Mariña Paz de Pedrosa é filla de Andrés Fernández da Area e Violante Núñez.

Catalina Fernández de San Pedro é filla de Alonso ópez de San Pedro, mercader e veciño de San Xiao do Ermo e Mariña López vecina de Santiago Seré. Catalina ten outro irmán chamado Alonso López de San Pedro o mozo

Alonso López fillo de Lópo Afonso veciño de San Xoán dos Devesos e María Afonso

Pola súa banda Mariña López era filla a súa vez de Juan dos Pazos e Elvira Preto

Unha aperta
Lamigueiro ©
Milcuentos
Mozo
Mozo
Contactar:

Máis datos

Mensaje por Milcuentos »

Ola de novo

Xa postos, e atendendo á amable aportación de Lamigueiro, podo engadir un par de datos máis a esta xenealoxía.

Lanzarote de Mexía e María Fernández do Cubelo, tiveron (ademáis do sinalado Juan Pita Alfeirán) a "Fernando Mesía, vecino y regidor de la Villa de Santa Marta" alá polos anos de 1550. (H.R. ESCRITURAS,Nº 54/Escrituras del Real Hospital)

I XERACIÓN

Lanzarote Mexía casou con María Fernández do Cubelo (veciños do lugar do Cubelo) e t.p.f.a

II XERACIÓN
a. Fernando Mexía, veciño e rexedor da Vila de Santa Marta pola década de 1550.
b. Juan Pita de Pumariño que casou con Mariña Paz de Pedrosa.

Un saúdo
MonchorritaPita
Novo
Novo

Re: Juan Pita Alfeirán (S. Salvador de Couzadoiro-Ortigueira

Mensaje por MonchorritaPita »

Estimados Milcuentos y Lamigueiro: Estoy indagando en la línea genealógica de la “casa de O Souto” de Santiago de Mera, (no soy ni investigador, ni historiador ni genealogista, simplemente me he enganchado a esto, que es como una droga, porque un día cayó entre mis manos un documento de una herencia de un antepasado mío fallecido en 1827) y tras leer vuestros mensajes, me han creado una serie de dudas que posiblemente me podríais aclarar.
1. ¿Qué relación existe, si es que la hay, entre estos Lanzarote Mexía, Juan Pita Pumariño, Mateo Mexía Alfeirán y Juan Pita Alfeitán, con Juan Pita Alfeirán que en 1603 fuera cura de San Julian de Montoxo y Comisario del Santo Oficio, que otorgo testamento el 21-9-1690 y con su padre Lanzarote Mesía Pita Alfeirán que falleció en 1631, hijo éste de Andrés Fernández Pita que falleció en 1589 y nieto de Alonso Fernández Pita que falleció en 1541?
Este último Alonso Fernández Pita, (que es hasta donde he llegado en mi investigación) era oriundo de Neda; se estableció en Santiago de Mera a principios del siglo XVI, casando con María Fernández Tenreira (de San Clodio), hija de Juan Díaz de Andrade “el Viejo” y Mayor Fernández Tenreira.
2. Por otro lado, el nombre que falta en: H.R. ESCRITURAS,Nº 19/Escrituras del Real Hospital.
Arquivo Santiago: Fol.68-121: Foro de las casas de Santa Marta y otras heredades y viñas contenidas en él, hecho a Alonso Pita Alfeirán, vecino de Santa Marta. ………. Que aforamos y damos en fuero a vos Alonso Pita Alfeirán y (Lucía) Díaz de Robles, vuestra mujer, vecinos de la feligresía de Santiago de Mera, jurisdicción de la Villa de Santa Marta de Ortigueira, para vuestros hijos y herederos…. Los bienes que en esta escritura irán declarados que fueron quedaron y fincaron de Andrés Pérez Tallón, difunto, vecino que fue de la dicha Villa de Santa Marta que entre otros bienes dejó y mandó a este dicho real hospital…..
es el de Lucía Díaz de Robles, hija de Mateo, Isabela, Ana López, Catalina Díaz o Alonso Díaz (no sé exactamente de quién de ellos/as) y nieta de Galván Díaz de Robles (de Santa Marta) 1525-1598 y de Teresa Pérez de Valcarcel.
3. Y sobre el “máis do mesmo” H.R. ESCRITURAS,Nº 19/Escrituras del Real Hospital

“Sepan cuantos esta carta de deuda y obligación vieren como nos, Alonso Pita Alfeirán, vecino de la feligresía de Santiago de Mera y Lope Díaz Alfeirán, vecino desta Villa de Santa Marta, que estamos presentes e yo el dicho Alonso Pita como principal deudor e yo el dicho Lope Díaz como su fiador y así entrambos….
El nombrado Lope Díaz (de Lago) Alfeirán, fallecido el 4-7-1634, hijo de Catalina Núñez y de Pedro Alfeirán, fue fiador de Alonso Pita Alfeirán por ser cuñados, ya que su hermana María de Cora Alfeirán “la Mayor” fue esposa del dicho Lope Díaz. Desconozco los nombres de sus hijos pero si tengo es el de un nieto: Marco Antonio Alfeirán, que fue padre de Francisco Alfeirán y Andrés Alfeirán y Seixas
“Para Empezar Presionar Cualquier Tecla” ¿Dónde está la tecla “Cualquier”?
Homer Simpson.
Salud.
Responder