(Continúo)...
-
Anonymous
(Continúo)...
Até lle podería buscar dende os seus antepasados,varias xeracións ou todas as que sexan posiveis ata 1600,pero necesito datos...E dicir...Unha persoa que teña un antepasado cuio nome coñeza(sempre que teña nacido antes de 1900,de 1900 pra arriba ai que ir á parroquia,e os curas soen ser algo reacios a amosa-la documentación parroquial e nos xulgados,os documentos,non llos dan a calquera)...Pode preguntar por él,e eu llo busco e podo a partir del facer o seu arbol xenealóxico ata 1650 ou máis atrás,se é posibel...Pero para eso necesito datos do antepasado máis recente,cantos máis mellor....Por exemplo...Fulano de tal...Nado en tal parroquia arredor do ano 1860,fillo de Manolo e Josefa(dar tamén apelidos(cando menos o primeiro,de Manolo e Josefa)...Se é posible,dicir con quen casou e o ano exacto ou aproximado...Eu vou a Santiago,ou a Tuy,segundo o povo de onde sexa,logo,o que recolla o escribo eiquí,nesta páxina e listo..Pero non e porse ai a escribir preguntando cousas ai sen xeito...Ou ´´¿de onde ven Fernandez?´´..ou ´´Boullosa terá algo que ver coas burbullas?´´...ou ´´Alghen conhece a Juanito dus Mouchos,u fillo da leiteira,que pasou de Cuspedriños á América a principios do século´´?..porque 1. perdedes tempo...2.Podedes pasar a 2º plano comentaros e mensaxes importantes....Asinado:Breo*********(O dito,estou disposto a axudar nas investigacións a quen o pida,pero que sea serio e dea datos suficientes)
- kruzul
- Administrador

- Contactar:
(Continúo)...
Ola Breo:
Abondando no xa dito, os Foros son libres, e pódese expoñer calquer opinión relaccionada coa súa temática, pero sempre cun ABSOLUTO RESPETO ós máis participantes, que como todos sabemos somos cada ún "da súa casa", por expresalo dun xeito coloquial.
Con respecto ás preguntas dos participantes, non son eu quén de decir sempre que se axusten á temática. Moitos quedan sin resposta, é evidente, outros despois de moito tempo poden encontrar algunha resposta, ..., moitos acércanse por primeira vez con preguntas inxenuas, pero ¿quén pode decir que non pode ser o principio dunha aficción investigadora?: penso que é responsabilidade dos máis experimentados que así sexa, orientandos no camiño máis axeitado (é a miña opinión particular).
Moitos de nós pasamos días sin intervir, porque non temos nada que aportar ou descoñocemos sobre o que se pregunta: NON PASA NADA. É así que son a maioría dos Foros.
No camiño da concordia sería unha mostra da túa boa vontade que lle pediras disculpas a Ester no debate sobre Miguenes.
Saúdos:
Ricardo Lago
Abondando no xa dito, os Foros son libres, e pódese expoñer calquer opinión relaccionada coa súa temática, pero sempre cun ABSOLUTO RESPETO ós máis participantes, que como todos sabemos somos cada ún "da súa casa", por expresalo dun xeito coloquial.
Con respecto ás preguntas dos participantes, non son eu quén de decir sempre que se axusten á temática. Moitos quedan sin resposta, é evidente, outros despois de moito tempo poden encontrar algunha resposta, ..., moitos acércanse por primeira vez con preguntas inxenuas, pero ¿quén pode decir que non pode ser o principio dunha aficción investigadora?: penso que é responsabilidade dos máis experimentados que así sexa, orientandos no camiño máis axeitado (é a miña opinión particular).
Moitos de nós pasamos días sin intervir, porque non temos nada que aportar ou descoñocemos sobre o que se pregunta: NON PASA NADA. É así que son a maioría dos Foros.
No camiño da concordia sería unha mostra da túa boa vontade que lle pediras disculpas a Ester no debate sobre Miguenes.
Saúdos:
Ricardo Lago