Pensaba que o orixe era de outro lugar
Eu pensaba que o orige era de outro lugar, pois unha vez topei nangún lugar que a orixe de Guimerans era de Guimerá, pobo que se apota no norte da provincia de Lleida, ata aproveitei un viaxe turistico que pasaba cerca do lugar, a visitar-lo castelo e o pobo, por certo moi bonito.
Eu procedo dun lugar moi próximo a parroquia do Campo, municipio de Marín, e nunca oin falar do outerio ese, de toda-las formas gracias pola información, pero ainda quedanme dubidas.
PD: Perdón polas faltas de ortografia que poidese cometer, pero eu sufrín unha epoca na que na escola non se insinaba o galego, ainda que o falo a menudo, pese a vivir fola da terra, son conscente de que o escribo mal.
Un saludo. Eloy Guimerans.
Guimeráns
Non se trata dun outeiro senon dun pazo ou torre; a casa de Guimeráns e as terras de frente.
Por outra banda, lugares e apelidos Guimeráns ou Guimarás (é en Portugal Guimaraes) non son infrecuentes porque derivan todos dun nome xermánico Wimara-anis. Que en Cataluña exista Guimerá como topónimo e apelido explícase pola mesma razón sen que haxa relación algunha.
Por outra banda, lugares e apelidos Guimeráns ou Guimarás (é en Portugal Guimaraes) non son infrecuentes porque derivan todos dun nome xermánico Wimara-anis. Que en Cataluña exista Guimerá como topónimo e apelido explícase pola mesma razón sen que haxa relación algunha.
-
Leonardo Landín
- Novo

Estimados: mi abuela se llamaba Nieves Guimerans Landín.
Su padre era Antonio Guimerans, viejos parientes míos decían que era nacido en Portugal, aunque no tenía por qué serlo, dado que por lo que me informan el apellido es común también en Galicia. En todo caso, ellos vivían en Pontevedra, y tengo por allí una foto de estudio en la cual aparece mi abuela de bebé, vestida a la usanza de 1910, con su madre, por supuesto también a la misma usanza, con un vestido muy largo y acampanado. Supongo que Antonio Guimerans haya nacido alrededor de 1880, y no mucho después, dado que mi abuela era de 1909.
Un saludo a D. Eloy Guimeráns
Su padre era Antonio Guimerans, viejos parientes míos decían que era nacido en Portugal, aunque no tenía por qué serlo, dado que por lo que me informan el apellido es común también en Galicia. En todo caso, ellos vivían en Pontevedra, y tengo por allí una foto de estudio en la cual aparece mi abuela de bebé, vestida a la usanza de 1910, con su madre, por supuesto también a la misma usanza, con un vestido muy largo y acampanado. Supongo que Antonio Guimerans haya nacido alrededor de 1880, y no mucho después, dado que mi abuela era de 1909.
Un saludo a D. Eloy Guimeráns